A marketing

 

Miután meghatároztad az általad megvalósítandó terméket/szolgáltatást, felmérted az adott piaci környezetet, s kiválasztottad a számodra elsődleges piaci szegmenst, nem marad más hátra, mint egy marketing-stratégia készítése. Ennek alapja természetesen az üzleti stratégia, mely a kitűzött cél elérésére irányul. A marketing-stratégia tartalmazza majd, hogy hogyan jelenik meg az adott piacon az adott termék.

A marketing-stratégia legfontosabb tényezőjét 4 P-vel szokás jelölni. Kattints a betűkre, hogy megtudd, mit is jelentenek!

A "piacra dobás" művelete e négy tényező pontos összehasonlításával történik. Úgy kell kiválasztani mind a négy tényezőt, hogy együtt egységes egészet képezzenek, és a fogyasztók igényeit a legjobban kielégíthesd. A marketing-terv döntő fontosságú vállalkozásod sikerében. A piaci műveletek tervét minden évben el kell készítened, gondosan figyelve a piacot, és a szükséges változtatásokat akár hetente vagy havonta meg kell tenned.

 

Vissza - Mi az a vállalkozás, miért vállalkozzak »
Vissza - Az egyéni vállalkozás »
Vissza - A társas vállalkozás »
Vissza - Az ideális vállalkozó »
Vissza - A kockázatvállalás »
Vissza - A vállalkozói lét előnyei »
Vissza - A piac feltérképezése »
Vissza - A piackutatás »
Vissza - Az ötlet fontossága »
Vissza - Az ötletek begyűjtése »
Vissza - Pénzforrások »
Vissza - A franchise »
Vissza - Mi az a SWOT »
Vissza - Az üzleti terv »
Tovább - A marketingről részletesen »
Tovább - Az arculat »
Tovább - A logó »
Tovább - A hirdetés »
Tovább - A vevők és az internet »